AFHALEN & RETOURNEREN
Bestelde producten kunnen afgehaald worden op afspraak
Stadsweg 15
9918 PJ Garrelsweer
​
Bel of mail
Vincent Lublink
06 - 34 458 358
​
Retourneren
Wanneer een artikel niet aan je wensen voldoet, mag je het binnen 30 dagen na ontvangst retourneren. Omdat je gebruikmaakt van uw herroepingsrecht, retourneer je je artikel(en) op eigen gelegenheid en op eigen kosten.
Stap 1
Zorg dat ieder artikel in uw retourzending aan de volgende eisen voldoet:
-
De leverdatum van het artikel is maximaal 30 dagen geleden.
-
Het artikel is in originele staat. Dit betekent dat er geen enkele wijziging aan het artikel is aangebracht en het artikel schoon is en niet gebruikt.
-
Het artikel dient goed en veilig verpakt te zijn, voor zover mogelijk in de complete originele verpakking (inclusief binnenverpakking). Eventuele andere beschermingsmaterialen dienen ook voor zover mogelijk aanwezig te zijn.
-
De verpakking van het artikel mag niet beschreven zijn.
Stap 2
Adresseer je retourzending aan:
Sotsja
Stadsweg 15
9918 PJ Garrelsweer
Houd er rekening mee dat wij niet in de gelegenheid zijn retourpakketten op te halen bij een pakketpunt. Je dient uw zending dus aan ons retouradres te adresseren en niet aan een pakketpunt.
Stap 3
Kies een pakketdienst naar keuze. U verzorgt en betaalt zelf een retourlabel. U mag je pakket naar ons retourneren via iedere gewenste pakketdienst.
Bewaar je verzendbewijs tot je van ons een retourbevestiging hebt ontvangen, zodat je zeker bent dat het pakket bij ons is aangekomen.
Het is ook mogelijk om de bestelling zelf terug te brengen op het afhaaladres, neem daarvoor contact op om een afspraak te maken.
Stap 5
Wanneer je retourzending bij ons is aangekomen, zal deze zo snel mogelijk - echter uiterlijk binnen twee weken - verwerkt worden. Je ontvangt een e-mail van ons wanneer uw retourzending verwerkt is.
Reclamaties
Wanneer een artikel verkeerd geleverd, beschadigd of defect is, dien je hierover binnen één maand na levering contact met ons op te nemen.
Wanneer een artikel beschadigd of defect is, ontvangen wij graag een foto van de beschadiging of het defect. Indien het artikel defect is, kunt u dit in sommige gevallen niet fotograferen. Wij vragen u dan een e-mail te sturen met een beschrijving van het defect of telefonisch contact op te nemen. Wanneer er sprake is van een ondeugdelijk (defect of beschadigd) product, stelt Sotsja vast of de garantie van toepassing is en bepaalt de wijze van repareren en/of verzenden. Sotsja heeft het recht om het product te vervangen of te repareren voordat er een plicht bestaat om het aankoopbedrag terug te betalen.
De verzendkosten die gepaard gaan met het vervangen of repareren van een product komen, indien de klacht gegrond is en er een afspraak gemaakt is met onze klantenservice, binnen de garantietermijn voor rekening van Sotsje Design.
Indien je besluit geen gebruik te willen maken van de door Sostja aangeboden oplossing, kun je het product op eigen kosten retourneren. Je kunt hiervoor onze standaard retourprocedure volgen.